امروز : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶

شمارش معکوس تا برگزاری همایش
برگزاری همایش به پایان رسیده است.
تاریخ های مهم همایش
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1395/12/02
آخرین مهلت ثبت نام »
1395/12/04
تاریخ برگزاری کنفرانس »
1395/12/07
پوستر همایش
SID

Civilica

سوالات متداول

 

سوالات متداول کنفرانس ها

 

1. تا چه تاریخی جهت ارسال مقالات فرصت هست؟

مراجعه به تاریخ های مهم درج شده بروی وب سایت کنفرانس.

 

 2.آیا امکان چاپ مقالات در ISC وجود دارد؟

 بله - بعد از مشخص شدن نتایج داوری و پذیرش شدن مقالات ، مشخصات مجلات و پروسه چاپ مقالات بروی سایت کنفرانس قرار خواهد گرفت.

 

3 . برگزاری کنفرانس در چه مکانی می باشد و برای شرکت از شهرستان ها دبیرخانه اقدامی انجام میدهد؟
محل برگزاری کنفرانس دانشگاه علم و فرهنگ تهران می باشد و آدرس در قسمت تماس با ما ذکر شده است و پژوشگرانی که از شهر های غیر از تهران قصد حضور در کنفرانس را دارند می بایست صبح روز کنفرانس به محل برگزاری مراجعه نمایند و مطمئنا همه ی آژانس های هواپیمایی بلیط پرواز به تهران را از هر شهری صادر می نمایند.

 

 4.آیا می‎توان با یک یا چند همراه به تهران سفر کنم؟

بله، اما در کنفرانس فقط کسانی می‎توانند شرکت کنند که ثبت نام نموده‎اند و همراهان می‎توانند در پنل کاربری به عنوان همراه ثبت نام نمایند، در غیر این صورت اجازه ورود به سالن کنفرانس را ندارند.

 

5.چند روز باید اقامت در تهران داشته باشیم؟

این کنفرانس یک روزه می باشد؛ شما می توانید با توجه به تور و علاقه خود هماهنگی لازم را انجام نمائید.

 

6.آیا نحوه نگارش مقالات حتما باید رعایت شود؟

 تا جایی که امکان دارد رعایت شود و مقلات باید دارای سربرگ کنفرانس باشد.

 

7.آیا حتما در فایل مقاله باید چکیده انگلیسی باشد؟

خیر، اجباری برای چکیده لاتین نمی باشد.

 

8.آیا امکان داوری سریعتر مقالات وجود دارد؟(عجله جهت گرفتن اکسپت و ارسال به دانشگاه)

بله-اصل مقاله خود را در سایت بارگزاری کرده و با دبیرخانه تماس گرفته و اعلام وضعیت نمایید و 2روز پس از ارسال مقاله ، نتیجه مقاله را در پنل کاربری خود ملاحظه نمایید.

 

9.نحوه ثبت مقاله در سایت به چه صورتی است؟

در صفحه اصلی سایت بروی گزینه سامانه کاربران کلیک کرده و پس از تکمیل فرم مربوط در سایت ثبت نام  نمایید بعد از آن با Userو password اختصاص داده شده وارد سامانه کاربران شده و از قسمت ارسال مقاله جدید فایل مقاله خود را آپلود نمایید.

 

10.آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟

خیر- بعد از ارسال اصل مقاله منتظر جواب داوری (پذیرش/عدم پذیرش) باشید بعد از اعلام شدن نتایج اگر مقاله شما پذیرش شده و مایل به دریافت گواهینامه کنفرانس بودید باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

 

11.هزینه ثبت نام در کنفرانس چقدر است؟

 به سایت کنفرانس قسمت مبالغ ثبت نام مراجعه کنید.

 

12.آیا امکان ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیز هست؟

بله.

 

13.نوع ارائه مقالات در کنفرانس به چه صورت است؟

 به سه صورت مقالات در کنفرانس ارائه خواهند شد :

1-مقالات شفاهی : نویسنده مسئول، مقاله را باید در روز کنفرانس ارائه نماید.

2-مقالات پوستر

3-مقالات چاپ در مجموعه مقالات

(شرایط دقیق تر بعد از اعلام نتایج بروی سایت قرار خواهد گرفت)

فایل پوستری خود را تهیه و فایل را به دبیرخانه ارسال نمایید.  این فایل ها توسط دبیرخانه چاپ شده و در روز برگزاری بروی سایت درج خواهد شد.

 

14.آیا مهلت ارسال مقالات تمدید می شود؟

 اگر درخواست ها زیاد باشد بله تمدید خواهد شد، در غیر اینصورت خیر.

 

15.آیا امکان دریافت گواهینامه زودتر از موعود وجود داد؟

بله- اگر مقاله شما پذیرش شود بعد از واریز وجه ثبت نام گواهینامه موقتی برای شما ارسال خواهد شد.

 

16.آیا مقالات در سایت های علمی نمایه میشوند؟

بله- مقالات در چند پایگاه معتبر از جمله سایت سیویلیکا نمایه میشود.

 

17.آیا تخفیفی به دانشجویان تعلق می گیرد؟

 تمامی هزینه ها بروی سایت کنفرانس درج شده و دانشجویان با آپلود کارت دانشجویی از تخفیف ویژه دانشجویی بهره مند میشوند.

 

18.آیا امکان ثبت نام در کنفرانس به صورت غیر حضور وجود دارد؟

بله - ثبت نام در کنفرانس به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت میگیرد که در صورت ثبت نام غیر حضوری که قیمت متفاوتی نیز دارد .پکیج کنفرانس که شامل گواهینامه ارائه مقالات و سی دی مجموعه مقالات و کیف کنفرانس است به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.در صورت ثبت نام حضوری نیز در کنفرانس پکیج خود را دریافت خواهید کرد.

 

19.مقاله من در خصوص موضوع ............ است آیا میتوانم مقاله خود را به کنفرانس اعلام نمایم؟

لطفا به سایت قسمت محورهای همایش مراجعه کنید اگر موضوع مقاله جز سرفصل ها باشد. میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید.

 

20.مقاله من به صورت علمی-مروری یا علمی – ترویجی است میتوانم مقاله خود را به کنفرانس ارسال نمایم؟

الویت پذیرش مقالات با مقالات علمی –پژوهشی است اما میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید دبیرخانه نیز مقاله شما را به هیئت داوران ارسال می نماید و در اسرع وقت نتیجه را به شما اعلام میکند.

 

21.آیا می توانم مقاله را به ایمیل کنفرانس ارسال نمایم؟

خیر، به هیچ عنوان . حتما سعی کنید مقاله خود را از سامانه ارسال نمایید مقالاتی که ایمیل می شوند در پروسه داوری قرار نخواهند گرفت.

 

22.جواب داوری مقالات در چه تاریخی اعلام خواهد شد؟

بعد از ارسال مقاله پروسه زمانی بین 4 روز تا یک هفته جواب داوری ارسال میشود.

 

23.از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟

بعد از ارسال مقاله به  پانل کاربری خود قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.  

       

 24.آیا برای ارسال اصل مقاله باید فایل آن همراه با چکیده باشد؟

بله اصل مقاله و چکیده باید هم زمان ارسال شود.

 

25.در سامانه ثبت نام کرده ام اما ایمیلی ارسال نشده و نمیتوانم وارد پنل کاربری خود شوم ؟

  ایمیل خود را چک نمایید اگر باز ایمیلی از طرف سامانه دریافت نکرده بودید به طور امتحانی وارد پنل خود شوید اگر موفق نشدید با دبیرخانه تماس  بگیرید.

 




تاریخ : 1396/02/10